Nu sunt comentarii despre acest magazin
Modalități de plată
Plata la curier - Ramburs, Transfer bancar, Ordin de plată, card online (VISA, MasterCard) PayU sau Plata Online prin Bitcoin;
Informații de Livrare:
Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 449 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
*Exceptii de la taxa de transport standard fac acele comenzi care contin produse din urmatoarele categorii:
Taxa de transport 11 lei, TVA inclusa (pentru primul kilogram), ulterior se va percepe cate 0,9 lei pentru fiecare kilogram suplimentar al coletului.
Atenție! Taxa de transport diferă în funcție de categoria produsului!
Pentru mai multe informații vizitați pagina https://www.evomag.ro/pagini/livrare-comanda/
Livrarea se face oriunde în România, în toate orașele: București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Ploiești, Oradea, Brăila, Arad, Pitești, Sibiu, Bacău, Târgu Mureș, Baia Mare, Buzău, Botoșani, Satu Mare, Vâlcea, Drobeta-Turnu Severin, Suceava, Piatra Neamț, Târgu Jiu, Târgoviște, Focșani, Bistrița, Reșița, Tulcea, Slatina, Călărași, Giurgiu, Deva, Hunedoara, Zalău, Bârlad, Vaslui, Roman, Slobozia, Turda, Mediaș, Alexandria, Voluntari, Lugoj, Medgidia, Onești, Mangalia, Tecuci, Dej, Caracal, Fălticeni, Dorohoi, Rădăuți, etc
Retur / Schimb produse:
Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare).
Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.
Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.
Pentru mai multe informații vizitați pagina https://www.evomag.ro/pagini/politica-de-returnare/